Alle reviews
reinnout
Pluspunten: Opmerkelijke klantervaring met Garagebedrijf Moris Almere
een bedrijf met een Poolse eigenaar.
Op 21.06.24 had ik de garagebedrijf Moris gebeld met de vraag of er even gekeken kon worden men naar mijn Ford KA vanwege een Airco probleem, de eigenaar zei dat ik maandag kon langskomen om erachter te kunnen komen wat ermee wat er aan de hand was.
Gunning
Zoals afgesproken kwam de auto op maandag 24.06.24 voor een check. Mijn vrouw van Poolse afkomst had in het Pools besproken wat er moest gebeuren, zelf ben ik niet mee gegaan om te voorkomen dat er mogelijk een communicatieprobleem zou kunnen ontstaan. De opdracht was om te erachter te kunnen komen waarom de airco het niet deed en dat een eventuele reparatie van het probleem niet teveel geld mocht kosten omdat de auto zelf al bijna geen waarde meer had. De garage-eigenaar gaf aan dat reparatie 100 euro zou gaan kosten. Dat was voor enkel vullen van de airco naar mijn idee wel prijzig maar ach hij had ook al de moeite genomen om het probleem uit te zoeken dus werd hem toch de opdracht gegund.
Wie goed doet…
Op dinsdag 25.06.24 kwam mijn vrouw me melden dat dat zij het idee had dat de airco weer niet werkt. Op donderdag 27.06.24 heb ik zelf met de auto gereden en geconstateerd dat de airco het inderdaad niet deed. Op vrijdag 28-06-2024 zijn wij naar de garage Moris In Almere gereden met de vraag wat er gebeurd zou kunnen zijn is met de airco omdat deze na de reparatie maar een paar uur werkte. Mijn vrouw had in het Pools met hem gesproken en de eigenaar begon opeens met schreeuwen en mijn vrouw is huilend uit de zaak gelopen. Ik heb de eigenaar gevraagd wat er nu eigenlijk met die airco aan de hand is maar hij liet mij niet eens aan het woord. De situatie werd steeds agressiever en ik werd bedreigd door de Poolse eigenaar van Garage Moris te Almere bedreigd dat ik moest oprotten en dat hij mij nog wel zou gaan opzoeken.
Verbeterpuntjes.
Intussen moest hij zelfs tegengehouden worden door een andere klant (laat ik haar mevrouw de `bruin noemen) en zijn medewerker omdat hij mij wilde slaan. Ik ben wel wat bekend met verschillende culturen maar zulk agressief gedrag ervoer ik als 60+ nog niet eerder. En dan te bedenken dat het om een reeds door mij betaald bedrag van 100 Euro ging en mijn vraag hoe we dit konden oplossen. Oplossingsgerichtheid bleek evenals klantbejegening een verbeterpuntje bij garagebedrijf Moris te Almere.
Ik stond op de punt om aangifte te doen bij de politie maar besloot dit verhaal via het internet te delen om anderen een soortgelijke kat in de zak met persoonlijke beschavingsomissie te besparen.
Na onderzoek bleek dat deze garage voorheen de naam Image had op een andere locatie, ook hier had ik toen al zeer slechte ervaring.
Verbeterpunten: Advies.
Om psychisch en lichamelijk letsel voor te zijn lijkt het me verstandig een culturele verrijking bij garagebedrijf Moris te Almere aan je voorbij te laten gaan. Los daarvan kan meneer de eigenaar beschikken over de NAW-gegevens van zijn betalende klanten. Onverwachtse visite van een psychopaat met mogelijke vrienden is daarbij een extra risico. Wellicht kan de politiek gevoed worden om zulke problemen dankzij beschikbaarheid van consumentendata voortaan voor te zijn.
Over Autobedrijf Moris
Er is geen verdere informatie beschikbaar over Autobedrijf Moris. Voor het aanpassen of aanvullen van de gegevens kunt u terecht bij onze online helpdesk.